miércoles, 8 de junio de 2011

Stand Mostra de Teatre d`Alcoi

La primera acció de la APCCV centrada en la difusió de sòcies i socis i de la mateixa associació, serà la de disposar d’un stand en la Fira de Teatre d’Alcoi, la fira d’espectacles més important al País Valencià.

La primera acción de la APCCV centrada en la difusión de socia y socios y de la misma asociación, será la de disponer de un stand en la Fira de Teatre d’Alcoi, la feria de espectáculos más importante del País Valencià.
Durant 3 dies (del 8 al 10 de juny), les sòcies i socis mostraran la informació-publicitat dels seus espectacles, escoles de formació…, en l’estand de l’APCCV, situat a la Llotja Sant Jordi d’Alcoi, on gran part dels programadors valencians es passegen per recollir informació de companyies i artistes.
A més, el divendres 10 de juny es hará una presentació pública de l’Associació a la Llotja, davant la premsa i els professionals del sector assistents.

Durante 3 días (Del 8 al 10 de junio), plas socias y socios podrán mostrar la información-publicidad de sus espectáculos, escuelas de formación… en el estand de la APCCV, situado en la Llotja Sant Jordi de Alcoi, donde gran parte de los programadores valencianos se pasean para recoger información de compañías y artistas.
Además, el viernes 10 de junio se hará una presentación pública de la Asociación en Llotja,  para la prensa y los profesionales del sector asistentes.